Výmena a reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii, vrátení alebo výmene

1. V online reklamačnom formulári vyplňte všetky údaje a zvolte, či máte záujem produkt reklamovať, vymeniť alebo len vrátiť bez udania dôvodu v 14 dňovej lehote.

2. Po odoslaní formulára bude vaša žiadosť manuálne spracovaná. Po spracovaní Vám na zadaný mail zašleme informácie o ďalšom postupe podľa konkrétnej situácie.

3. Ak ďalšie informácie k uplatneniu reklamácie alebo odstúpenia nepotrebujete, pokojne si priamo vytlačte reklamačný formulár alebo vzor pre odstúpenie/výmenu a zašlite nám ho spolu s produktom späť na adresu halierik.sk,  Slovanská cesta 203, 022 01 Čadca . Produkty odporúčame zasielať doporučene, pre prípad straty balíka.

4. Po prijatí produktu bude Vaša žiadosť vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však v zákonnej lehote. O vybavení Vás budeme informovať mailom.

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole: