Výmena a reklamácie

Ako postupovať pri reklamácii, vrátení alebo výmene

1. V online reklamačnom formulári vyplňte všetky údaje a zvolte, či máte záujem produkt reklamovať, vymeniť alebo len vrátiť bez udania dôvodu v 14 dňovej lehote.

2. Po odoslaní formulára bude vaša žiadosť manuálne spracovaná. Po spracovaní Vám na zadaný mail zašleme informácie o ďalšom postupe podľa konkrétnej situácie.

3. Ak ďalšie informácie k uplatneniu reklamácie alebo odstúpenia nepotrebujete, pokojne si priamo vytlačte reklamačný formulár alebo vzor pre odstúpenie/výmenu a zašlite nám ho spolu s produktom späť na adresu halierik.skMalá 2945/2B 022 01 Čadca . Produkty odporúčame zasielať doporučene, pre prípad straty balíka.

4. Po prijatí produktu bude Vaša žiadosť vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však v zákonnej lehote. O vybavení Vás budeme informovať mailom.

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie